Ügyfeleinket Call Center fejlesztési projektek tervezésével és kivitelezésével támogatjuk Call Centerük mûködési hatékonyságának növelésében. A növekvõ hatékonyság erõforrásokat szabadít fel, ezáltal megteremtve a lehetõséget a szolgáltatás minõségének javítására, illetve az egy tranzakcióra jutó költségek csökkentésére.
Call Center fejlesztési, hatékonyságnövelési munkáinkat több lépésben valósítjuk meg.
Elsõ lépésként meghatározzuk a jelenlegi mûködés erõforrás-tartalékait, vagyis azt, hogy mekkora lehet egy testreszabott hatékonyságnövelési projekt eredménye.
Amennyiben az elemzés során Partnerünkkel közösen arra az eredményre jutunk, hogy egy hatékonyságnövelési projekt jelentõs eredményeket hozhat, helyszíni auditot végzünk a mûködés fejlesztendõ területeinek azonosítására.
Az összegyûjtött adatok alapján projekttervet készítünk a végrehajtandó változtatások lépéseivel, határidõkkel és a várható eredményekkel.
Ezt követõen kerül sor a projektterv végrehajtására, a projekt bevezetésére.
A bevezetést követõen a mûködés változásait nyomon követjük, elvégezzük a szükséges apróbb átalakításokat, ezáltal biztosítva, hogy a megnövekedett hatékonyságú mûködés tartósan fennmaradhasson.