Call Center üzemeltetés, Outsourcing

Call Center üzemeltetési, kiszervezési projektekben gyakran okoz problémát a megbízó számára a folyamatok feletti kontroll átengedése. Miközben úgy érzi, hogy a szolgáltató tapasztalatára, szakértelmére támaszkodva hatékonyabbá tehetõ a mûködés, nem szeretné elveszíteni a rálátást az operatív folyamatokra.

Az ilyen problémák kezelésére egyedi megoldásokat dolgoztunk ki, melyek segítségével érdekközösséget teremtünk megbízóinkkal, a felelõsségeket megosztva közösen hozzuk a döntéseket stratégiai és operatív kérdésekben egyaránt.

Szintén problémát okozhat a megbízó számára, hogy nem látja át a szolgáltatók árazási politikáját nem igazán tudja, hogy mit várhat el a szolgáltatótól, milyen tartalmú szolgáltatást kaphat, ennek milyen elemei vannak. Nem rendelkezik pontos információval arról, hogy mit kap a pénzéért. Ezért tartjuk fontosnak, hogy árazási politikánk és mûködési modelljeink átláthatóak legyenek. Ezek biztosítják számunkra azt, hogy Megbízóinkkal érdek és kockázatközösséget vállalva sikeresen tudjunk együtt dolgozni és a kitûzött céljainkat elérni.

Megbízóink számára több nyelven nyújtunk contact center szolgáltatásokat (helpdesk, információs vonal, telecenter) különbözõ formában (telefonhívás, e-mail, web alapú hibajegykezelés)
EnterCom mottó
Magyar | English